Good To Give

#
Impact maken op het bedrijfsleven in ontwikkelingslanden door veilige werkgelegenheid te creëren met een eerlijk loon en gelijke rechten, inspraak en persoonlijke ontwikkeling voor iedereen, dat is de missie van Good to Give.
Milan Carels, directie Good To Give

Good To Give

Good to Give is leverancier van authentieke en duurzame relatiegeschenken en kerstpakketten in een 100% fairtrade-keten. Door zakelijke partnerschappen kunnen zij zorgvuldig geselecteerde producten aanbieden aan bedrijven en retailers.

Samen met haar partners, B2B en retailklanten heeft Good to Give één gemeenschappelijk doel: met cadeaus bijdragen aan een betere wereld. Dit doen ze door de productie grotendeels uit te besteden aan startups in ontwikkelingslanden. Daarnaast werken ze alleen met gerecyclede of natuurlijke materialen, dus geen nieuwe grondstoffen, geen chemicaliën, geen onnodig afval en vooral geen slechte arbeidsomstandigheden. Vanaf het product tot aan de verpakking: alles is tot in de puntjes verzorgd.
Vanuit de vaste overtuiging dat er in een eerlijk productieproces ruimte is om alle betrokkenen een beter bestaan te kunnen bieden zijn de oprichters begonnen om dit tot werkelijkheid te maken.

Meer weten?
Kijk op de website

trefwoorden: duurzaamheid, fairtrade, Impact

  • Branche Retail, Zakelijke dienstverlening
  • Impactgebied Circulaire en duurzame productie, Intern. ontwikkeling & Fair chain
  • Vestigingsplaats Rotterdam

Andere sociale enterprises in de branche Retail

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Contact

Cabralstraat 1
1057 CD Amsterdam
info@social-enterprise.nl

 

Route

 

 

KVK-nummer: 54772028

BTW nummer: NL8514.34.447.B01

Founding partners:

 

  • PwC-logo-wit.png
  •