Webmastery

#
24/7 ondersteuning op Social Media door huisgebonden medewerkers. Een win-win voor iedereen!
Margaret Massop, Webmastery

Webmastery

Webmastery biedt 24/7 ondersteuning op social media en websites voor organisaties. Dit wordt voor een groot deel gedaan door huisgebonden mensen die bij Webmastery in dienst zijn.

Webmastery verzorgt de social media en webredactie voor organisaties en adviseert over online strategie en communicatie. Met passie voor tekst en beeld maken de medewerkers content, plaatsen deze online en gaan de dialoog aan met volgers.

De medewerkers van Webmastery werken vanuit huis met flexibele uren. Dit biedt de mogelijkheid om ook hoogopgeleide mensen in dienst te nemen die om medische redenen niet (veel) op kantoor kunnen werken. Dit is bij Webmastery geen probleem. Het is zelfs een kracht. De webbeheerders zijn ervaren afstandswerkers en vaak en veelvuldig online, waardoor zij snel in staat zijn opdrachten te verwerken en online te reageren. De vernieuwende werkwijze van Webmastery is bekroond met een tegel op de Business Walk of Fame en de Ctalents Diamond Award. Ook ontving Webmastery het PSO-keurmerk met een uitzonderlijk hoge score.

Meer weten?
Kijk op de website

  • Branche Media, journalistiek & ICT
  • Impactgebied Arbeidsparticipatie
  • Vestigingsplaats Gemonde

Andere sociale enterprises in de branche Media, journalistiek & ICT

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Contact

Keizersgracht 264
1016 EV Amsterdam
020 - 626 44 10

 

Route

 

 

info@social-enterprise.nl
KVK-nummer: 54772028

BTW nummer: NL8514.34.447.B01

Founding partners

  • PwC-logo-wit.png

  •