Nieuws
Workshop Social e-valuator Impact meten: hoe doe je dat?
Impact meten: hoe doe je dat? Sociaal ondernemen is hot! Als sociaal ondernemer tracht je op een innovatieve en zakelijke manier de wereld te verbeteren.Je creëert - naast winst - maatschappelijke impact voor meerdere stakeholders. Hoe maak je deze .
Gepubliceerd op 10 september 2012
Impact meten: hoe doe je dat?
Sociaal ondernemen is hot! Als sociaal ondernemer tracht je op een innovatieve en zakelijke manier de wereld te verbeteren.Je creëert - naast winst - maatschappelijke impact voor meerdere stakeholders. Hoe maak je deze impact zichtbaar? Op welke manier stuur je hierop? En hoe kan je de impact stelselmatig vergroten? Social e-valuator heeft een praktische web tool ontwikkeld dat jou helpt bij het meetbaar en zichtbaar maken van maatschappelijke impact.
Waarom impact meten?
Legitimiteit: waarom en voor wie doe je het?
Strategisch management: doen je de juiste dingen op de juiste manier?
Operationeel management: is er bijsturing nodig en hoe maak je verantwoorde keuzes?
Financieel management: hoe vindt je nieuwe financiers en/of behoud je oude?
Marketing: wat is de toegevoegde waarde van je onderneming?
Leren hoe je impact kunt meten en managen? Kom op 27 september tussen 13:00 en 15:00 naar de workshop van social e-valuator waarin we jou leren aan de hand van een voorbeeldcasus hoe je de impact op een makkelijker, efficiënte en leuke manier in kaart kunt brengen.Meld je aan via info@social-enterprise.nl en ontvang tevens een gratis proefaccount en ga direct zelf aan de slag!
Workshop social e-valuator
27 september 13:00-15:00
De Balie, Amsterdam
Inschrijven via: info@social-enterprise.nl
Sociaal ondernemen is hot! Als sociaal ondernemer tracht je op een innovatieve en zakelijke manier de wereld te verbeteren.Je creëert - naast winst - maatschappelijke impact voor meerdere stakeholders. Hoe maak je deze impact zichtbaar? Op welke manier stuur je hierop? En hoe kan je de impact stelselmatig vergroten? Social e-valuator heeft een praktische web tool ontwikkeld dat jou helpt bij het meetbaar en zichtbaar maken van maatschappelijke impact.
Waarom impact meten?
Legitimiteit: waarom en voor wie doe je het?
Strategisch management: doen je de juiste dingen op de juiste manier?
Operationeel management: is er bijsturing nodig en hoe maak je verantwoorde keuzes?
Financieel management: hoe vindt je nieuwe financiers en/of behoud je oude?
Marketing: wat is de toegevoegde waarde van je onderneming?
Leren hoe je impact kunt meten en managen? Kom op 27 september tussen 13:00 en 15:00 naar de workshop van social e-valuator waarin we jou leren aan de hand van een voorbeeldcasus hoe je de impact op een makkelijker, efficiënte en leuke manier in kaart kunt brengen.Meld je aan via info@social-enterprise.nl en ontvang tevens een gratis proefaccount en ga direct zelf aan de slag!
Workshop social e-valuator
27 september 13:00-15:00
De Balie, Amsterdam
Inschrijven via: info@social-enterprise.nl
Locatie:
Herengracht 505
1017BV
Meld je aan voor onze nieuwsbrief!