Nieuws

Workshop Social e-valuator™ Impact meten: hoe doe je dat?

Impact meten: hoe doe je dat? Sociaal ondernemen is hot! Als sociaal ondernemer tracht je op een innovatieve en zakelijke manier de wereld te verbeteren.Je creëert - naast winst - maatschappelijke impact voor meerdere stakeholders. Hoe maak je deze .

Gepubliceerd op 10 september 2012

Impact meten: hoe doe je dat?

Sociaal ondernemen is hot! Als sociaal ondernemer tracht je op een innovatieve en zakelijke manier de wereld te verbeteren.Je creëert - naast winst - maatschappelijke impact voor meerdere stakeholders. Hoe maak je deze impact zichtbaar? Op welke manier stuur je hierop? En hoe kan je de impact stelselmatig vergroten? Social e-valuator™ heeft een praktische web tool ontwikkeld dat jou helpt bij het meetbaar en zichtbaar maken van maatschappelijke impact.

Waarom impact meten?

Legitimiteit: waarom en voor wie doe je het?
Strategisch management: doen je de juiste dingen op de juiste manier?
Operationeel management: is er bijsturing nodig en hoe maak je verantwoorde keuzes?
Financieel management: hoe vindt je nieuwe financiers en/of behoud je oude?
Marketing: wat is de toegevoegde waarde van je onderneming?

Leren hoe je impact kunt meten en managen? Kom op 27 september tussen 13:00 en 15:00 naar de workshop van social e-valuator™ waarin we jou leren aan de hand van een voorbeeldcasus hoe je de impact op een makkelijker, efficiënte en leuke manier in kaart kunt brengen.Meld je aan via info@social-enterprise.nl en ontvang tevens een gratis proefaccount en ga direct zelf aan de slag!

Workshop social e-valuator™

27 september 13:00-15:00

De Balie, Amsterdam

Inschrijven via: info@social-enterprise.nl

social e-valuator


Locatie:
Herengracht 505
1017BV

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact

Cabralstraat 1
1057 CD Amsterdam
info@social-enterprise.nl

 

Route

 

 

KVK-nummer: 54772028

BTW nummer: NL8514.34.447.B01

Founding partners:

 

  • PwC-logo-wit.png
  • logo stichting doen.png
  •