English

Workshop Positionering & Communicatie

Gepubliceerd op 18 maart 2016.

Een sterk en authentiek merk draagt bij aan het succes van jouw onderneming. Consumenten zijn steeds meer op zoek naar betekenis en oprechtheid van de merken die zij kiezen. Voor social entrepreneurs liggen hier volop kansen. Maar hoe vertaal je het unieke van jouw onderneming in relevante en geloofwaardige communicatie? Wil je meer weten over hoe je jezelf optimaal kunt positioneren? De do’s en dont’s leren aan de hand van concrete voorbeelden en inspirerende cases? En heb je ook specifieke interesse in hoe je de positionering van jouw onderneming naar buiten toe kunt communiceren? Meld je dan aan!

De positionering van jouw onderneming | Bijeenkomst 1
Tijdens de eerste bijeenkomst ga je met behulp van een aantal praktische tools aan de slag met het aanscherpen of ontwikkelen van de positionering van jouw onderneming. Dit betekent dat je aan het eind van de eerste bijeenkomst weet:

  • hoe je jezelf in de markt wilt zetten;
  • hoe je de juiste doelgroep kunt bereiken;
  • wat jij wilt vertellen over jouw idealen;
  • hoe jij je kunt onderscheiden van je concurrenten of partijen die hetzelfde claimen. 


Van positionering naar communicatie | Bijeenkomst 2
In de tweede bijeenkomst gaan we nog een stap verder, namelijk van hoe je van positionering tot een goede communicatie komt. Hoe spreek je jouw doelgroep aan? Welke middelen kun je hiervoor gebruiken? En wat werkt het beste voor jouw social enterprise?

Aan het eind van deze tweedaagse masterclass heb jij:

  • Een duidelijk geformuleerde positioneringsstatement;
  • Je weet welke middelen je kunt inzetten om de positionering van jouw social enterprise te communiceren;
  • Een aanzet tot hoe je jouw positionering wilt communiceren.


Praktische info
Wat? Workshop Positionering & Communicatie
Wanneer? 18 maart & 1 april. Je schrijft je dus in voor twee middagen! (beide dagen tweede helft van de middag)
Waar? Nader te bepalen 
Kosten? €50 excl. btw per persoon
Inschrijven? Stuur een mail naar marijt@social-enterprise.nl 

In samenwerking met
HopStep&Leap Company ondersteunt ondernemers op het gebied van conceptontwikkeling, positionering, lancering en groei strategieën. "With the purpose of turning sustainable innovaties into mainstream moneymakers". 

Reageer