English
De ondernemer achter BYT | Social Contact Center

"Ons contact center fungeert als ‘proeftuin’ voor mensen die de tijd en ruimte verdienen om zich te ontwikkelen en terug te keren in het arbeidsproces."

BYT | Social Contact Center

Als social contact center geeft BYT het klantcontact van bedrijven een sociaal geluid. Zij werken uitsluitend met erkende doelgroepen en bieden instapbanen waarin de medewerker zich on-the-job verder kan ontwikkelen, zowel in werk als privé.

Uw MVO of SROI-doelstellingen invullen door samen te werken met een extern contact center? Dat kan. BYT is hét social contact center van Nederland en is 100% SROI-proof. Dat houdt in dat zij u kunnen helpen bij uw klantcontact via de telefoon, per e-mail of via social kanalen.

Als sociale onderneming draait het bij BYT om impact first. Daardoor draag je als opdrachtgever van BYT direct bij aan de positieverbetering van werkzoekenden en worden banen gecreëerd voor doelgroepen in Nederland.

BYT werkt het liefst samen met bedrijven met een lange termijnvisie, maar kunnen uw organisatie ook op projectbasis ondersteunen. Hun dienstenpakket bestaat uit:

  • Eerstelijns klantcontact via telefoon, chat of e-mail
  • Klanttevredenheidsonderzoeken (KTO)
  • Happy calls: voor het welkom heten of bedanken van een nieuwe klant, lid of donateur
  • Data-verrijking: voor verrijking van uw klantgegevens
  • Planning & afspraken service: voor het uitbesteden van de planning van uw buitendienst medewerkers


Meer informatie? Klik hier voor de website.

Andere sociale enterprises in de branche Zakelijke dienstverlening