The Good Agency

#
Ons contact center fungeert als ‘proeftuin’ voor mensen die de tijd en ruimte verdienen om zich te ontwikkelen en terug te keren in het arbeidsproces.
Tim Osorio, Oprichter The Good Agency

The Good Agency

Als social contact center geeft The Good Agency het klantcontact van bedrijven een sociaal geluid. Zij werken uitsluitend met erkende doelgroepen en bieden instapbanen waarin de medewerker zich on-the-job verder kan ontwikkelen, zowel in werk als privé.

Uw MVO of SROI-doelstellingen invullen door samen te werken met een extern contact center? Dat kan. The Good Agency is hét social contact center van Nederland en is 100% SROI-proof. Dat houdt in dat zij u kunnen helpen bij uw klantcontact via de telefoon, per e-mail of via social kanalen.

Als sociale onderneming draait het bij The Good Agency om impact first. Daardoor draag je als opdrachtgever van The Good Agency direct bij aan de positieverbetering van werkzoekenden en worden banen gecreëerd voor doelgroepen in Nederland.

The Good Agency werkt het liefst samen met bedrijven met een lange termijnvisie, maar kunnen uw organisatie ook op projectbasis ondersteunen. Hun dienstenpakket bestaat uit:

  • Eerstelijns klantcontact via telefoon, chat of e-mail
  • Klanttevredenheidsonderzoeken (KTO)
  • Happy calls: voor het welkom heten of bedanken van een nieuwe klant, lid of donateur
  • Data-verrijking: voor verrijking van uw klantgegevens
  • Planning & afspraken service: voor het uitbesteden van de planning van uw buitendienst medewerkers

 

Meer weten?
Kijk op de website

  • Branche Zakelijke dienstverlening
  • Impactgebied Arbeidsparticipatie
  • Vestigingsplaats Rotterdam

Andere sociale enterprises in de branche Zakelijke dienstverlening

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Contact

Keizersgracht 264
1016 EV Amsterdam
020 - 626 44 10

 

Route

 

 

info@social-enterprise.nl
KVK-nummer: 54772028

BTW nummer: NL8514.34.447.B01

Founding partners

  • PwC-logo-wit.png

  •