Artikelen
Slapend de wereld verbeteren Yumeko impactreport 2013
In 2010 begon social enterprise Yumeko onder het motto: Change the world sleeping. Ze wilden als bedrijf de slaapwereld veranderen waar, net als in veel andere industrieën, te vaak onverantwoord wordt geproduceerd. Er wordt conventione.
Gepubliceerd op 5 juni 2014
In 2010 begon social enterprise Yumeko onder het motto: Change the world sleeping. Ze wilden als bedrijf de slaapwereld veranderen waar, net als in veel andere industrieën, te vaak onverantwoord wordt geproduceerd. Er wordt conventioneel katoen gebruikt waarvoor enorme hoeveelheden nare chemicaliën worden ingezet en waarbij vaak sprake is van mensonterende arbeidsomstandigheden. Hetzelfde geldt voor wol en dons waarbij vaak dieronvriendelijke situaties aan de orde zijn. Dat is helemaal niet nodig. Dat hebben ze de afgelopen jaren samen met hun klanten laten zien.
Afgelopen week brachten ze hun impact in 2013 in beeld. Een indrukwekkend resultaat in een vrolijk jasje. Wil je meer weten? Kijk eens op www.yumeko.nl
Meld je aan voor onze nieuwsbrief!