Artikelen

De Prael is luis in de pels van Heineken

Als kleine brouwerij speel je gemakkelijk in op verandering van de vraag naar bier. Woensdag 21 augustus was Arno Kooij van social enterprise brouwerij de Prael te zien in een item van Rtl Nieuws. Daar waar Heineken moeite heeft de vraag naar nieuwe bi..

Gepubliceerd op 25 augustus 2013

Als kleine brouwerij speel je gemakkelijk in op verandering van de vraag naar bier. Woensdag 21 augustus was Arno Kooij van social enterprise brouwerij de Prael te zien in een item van Rtl Nieuws. Daar waar Heineken moeite heeft de vraag naar nieuwe biersmaken bij te houden brouwt de Prael fluitend haar innovatieve dadelbier. 


Image from the old websiteprael_rtl2 Klik hier om de aflevering te zien[/caption]

Er moet gezocht worden naar manieren om de consument weer aan het bier te krijgen omdat de verkoop de afgelopen tijd met 6% daalde. Daarom zetten alle brouwerijen zich in voor nieuwe smaken bier om de verkoop aan te wakkeren.


Rtl: "De Prael verdubbelt zijn productie dit najaar en is daarmee toch een beetje de luis in de pels van Heineken."


Klik op de foto om de aflevering te zien. Wil je meer weten over de Prael? Lees hier het uitgebreide verhaal achter deze sociale brouwerij. 


 

Meld je aan voor onze nieuwsbrief