Evenementen
Workshop: Positionering & Digitale Strategie Deel II
Een sterk, authentiek en digitaal zichtbaar merk draagt bij aan het succes van jouw onderneming. In deze tweeluik werk je aan de marketing en positionering van je merk en de concrete vertaling hiervan in een digitale strategie.
'Enige echte' - Positionering (Deel 1)
Tijdens deze eerste bijeenkomst ga je met behulp van een aantal praktische tools aan de slag met het aanscherpen of ontwikkelen van de positionering van jouw onderneming. Dit betekent dat je aan het eind van deze bijeenkomst weet:
- Hoe je jezelf in de markt wil zetten
- Hoe je de juiste doelgroep kunt bereiken
- Wat jij wilt vertellen over jouw idealen en je product of dienst
- Hoe jij je kunt onderscheiden van je concurrenten of partijen die hetzelfde claimen
‘From a Beautiful Story to Digital Sales’ - Digitale Strategie (Deel II)
In de eerste sessie ben je met je positionering aan de slag gegaan. Met deze positionering als uitgangspunt werken we in de tweede workshop aan de vertaling naar digitale aanwezigheid. Tijdens deze bijeenkomst ga je heel praktisch aan de slag met het verbeteren van je digitale marketing. Aan de hand van een aantal concrete tools en oefeningen leren we je:
- Hoe je online beter vindbaar wordt
- Hoe je met verschillende digitale media jouw doelgroep bereikt
- Hoe je jouw unieke boodschap ook online goed over het voetlicht brengt
- Hoe je zorgt voor een goede balans tussen commercie en het vertellen van je verhaal
- Hoe je van online bezoekers klanten of zelfs ambassadeurs maakt
Praktische informatie
Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar voor de workshops (aanmeldingen op volgorde van binnenkomst), zodat er ook voldoende ruimte is om in te gaan op individuele vragen. Ondernemers die de workshop Positionering al eerder hebben gevolgd, kunnen zich los inschrijven voor de tweede workshop Digitale Strategie.
De workshops worden gegeven door Isolde Schram en Ellen Kooij van HopStep&Leap Company en door Nienke Gruppelaar (Marketing & Digital Professional) in samenwerking met HopStep&Leap Company.
Wat? Workshop Positionering en Workshop Digitale Strategie
Wanneer? 10 oktober 2019 (Positionering) en 3 december 2019 (Digitale Strategie), 13:00u - 17:00
Waar? Social Impact Factory Utrecht (Positionering) en Instock Utrecht (Digitale Strategie)
Kosten? 25,- excl. BTW per persoon per workshop ter compensatie van de locatiekosten
Meld je hier aan!
* Schrijf je voor beide workshops apart in.
Over de trainer
HopStep&Leap Company ondersteunt (sociaal) ondernemers met het succesvol in de markt zetten en opschalen van hun duurzame product of dienst. Zij helpen om het merk als strategische managementtool in te zetten bij het realiseren van de ambitie. En ontwikkelen en implementeren marketing-, communicatie- en merkstrategie.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief!